^Назад до Верху

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


Дистанційне навчання - це мобільність

Дистанційне навчання - це сучасне навчання

Дистанційне навчання - це заощадження часу

Велика кількість дистанційних курсів

Дистанційне навчання - це сучасні технології

Get Adobe Flash player

Кафедра програмної інженерії та інформаційних систем, лабораторія дистанційного навчання прийняли участь 15 грудня 2016 року у Четвертій міжнародній конференції "Синергія: ІT освіта та ІT індустрія".

Метою конференції було створити дієву платформу для діалогу і стратегічного співробітництва між керівниками державних органів, вітчизняних та закордонних вищих навчальних закладів і провідних ІТ компаній.

Серед завдань конференції – створення механізмів визначення та вирішення кадрових проблем галузі, зокрема щодо визначення відповідності рівня кваліфікації випускників потребам галузі, підвищення інтересу молоді до ІТ спеціальностейта вдосконалення процесу освіти в сфері ІТ.
 Попереднього року захід відвідали близько 200 представників владних, освітніх та бізнес-кіл, зокрема представники освітніх закладів з Литви, Польщі та Міжнародної федерації ІТ-наук, а цього року очікується ще ширше представництво від усіх зацікавлених сторін.
Участь у  нинішньому заході  приймали керівники  провідних ІТ ВНЗ з усієї України, керівники та власники найбільших в Україні та Східній Європі ІТ – компаній, також участь взяли керівництво органів державної влади України  та визнані національні та зарубіжні експерти з питань розвитку ІТ освіти.
  Проведення заходу сприяло поширенню кращого світового досвіду щодо розвитку ІТ освіти та її складових, консолідації пропозицій всіх учасників ринку, а також сприятиме налагодженню відносин у даній сфері та об’єднанню зусиль між всіма учасниками освітнього процесу.   
 За результатами проведення конференції заплановано підготовку аналітичних матеріалів про стан розвитку освіти в сфері ІТ в Україні, а також рекомендацій щодо шляхів вдосконалення існуючого процесу підготовки фахівців ІТ галузі.
 Ключові тематики:
1. Автономія у ВНЗ:
- навчальні плани
- розподіл фінансових надходжень
- штатний розклад та залучення фахівців з ІТ-бізнесу до викладання
2. Залучення грантів - практика отримання фінасування ІТ ВНЗ. Як отримувати гранти спільно з компаніями?
Спеціальна тема: "Залучення дівчат до ІТ"
3. Як ІТ-компаніям та ВНЗ заробляти разом. Економіка відносин
4. Зміст навчальної програми
5. Кадровий ресурс викладання ІТ
6. Залучення кращих абітурієнтів до ІТ галузі
- промо-кампанії
- правила прийому
- розподіл держзамовлення
7. Нові стандарти вищої освіти у ІТ
8. Кращі практики співпраці компаній та ІТ-ВНЗ
Основна тематика що стосувалася дистанційної освіти була пов’язана із застосування хмарних технологій.  Хмарні сервіси дозволяють отримувати доступ до різних платформ і програмного забезпечення, використовуючи вікно браузера, в той час як саме програмне забезпечення і дані розміщуються в хмарі - віддаленому центрі обробки і зберігання даних, що сприяє появі нових можливостей, як для розробників програмного забезпечення, так і для користувачів.
Поява спеціалізованих хмарних сервісів і переміщення більшості бізнес-додатків в «хмари» висувають нові вимоги до професійної підготовки фахівців в галузі інженерії, інформатики та економіки, найважливішим з яких є наявність практичних навичок роботи з хмарними сервісами і великими обсягами даних. Таким чином, розробка нових методик викладання з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій є важливим і актуальним завданням у професійній підготовці майбутніх фахівців і для розвитку дистанційної освіти.
До найбільш популярних хмарним сервісами для роботи з базами даних відносяться: Google® Cloud SQL (хмарний Web-сервіс для створення, конфігурації і керування базами даних); Microsoft® SQL AzureTM Database (хмарний Web-сервіс для реляційних баз даних, створений для платформи Windows® AzureTM); Oracle® Cloud і т.п.
Було розглянуто найбільш популярні освітні проекти, що сприяють набуттю навичок роботи з базами даних в хмарних сервісах.
Наприкоад, університет «великих» даних (Big Data University) - спільнота професіоналів, які об'єдналися з метою навчання роботі з великими обсягами даних, які зберігаються в «хмарі». Представлені для навчання онлайн-курси добре структуровані, підтримують ідею поширення відкритого коду, здебільшого безкоштовні, що надає можливість використовувати матеріал курсів для навчання в будь-якому віці (life-long learning), в будь-який час і з будь-якої точки доступу (ПК або гаджет) з можливістю підключення до глобальної мережі Internet. Кожен онлайн-курс університету великих даних забезпечений теоретичним матеріалом, лабораторними роботами, розробленими фахівцями компанії IBM і тестами, вдале виконання яких дозволяє отримати сертифікат. Головний девіз освітнього проекту Big Data University - «Вчіться у кращих фахівців індустрії». Онлайн-курси університету великих даних охоплюють:
•    вивчення платформи розподілених обчислень Hadoop з використанням хмарних сервісів IBM SmartCloud і Amazon Cloud;
•    вивчення основ реляційних баз даних і мови SQL;
•    аналіз баз даних з використанням мови програмування R для статистичної обробки даних;
•    вивчення потоко-орієнтованої мови Jaql для побудови запитів до даних в JSON-форматі;вивчення реляційного мови HiveQL;
•    вивчення потоко-орієнтованої мови Pig Latin для роботи зі складними структурами даних;
•    вивчення сімейства систем управління базами даних DB2;
•    вивчення основ програмування на мові Java; 9) вивчення основ роботи з сховищами даних (Data Warehouse).